2012. február 26., vasárnap

8. hét: Peyote

Most épp peyote lázban égek. Korábban nem igazán kedveltem ezt a gyöngyfűző technikát, és nem is tetszettek annyira az így készült ékszerek. Decemberben viszont jobban utánanéztem ennek a technikának, mintákat keresgéltem a neten, könyvet vettem, majd újabb és újabb csodaszép delica és treasures gyöngyöket, melynek az eredménye az lett, hogy teljesen beleszerettem a peyote ékszerekbe.

És bár csütörtökig semmi nem készült, azért mégis csak tudtok mutatni 2 dolgot: egy peyote masnit és egy peyote karkötőt.
Igaz, a héten kevesebbet alkottam, viszont foglalkoztam kicsit az ékszerfotózással. A többi gyöngyös lány blogján már jóideje irigykedve néztem a szebbnél-szebb fotókat, de az én picurka gépemmel minőségi fénykép aligha készíthető. Kis utánajárással letöltöttem egy ingyenes,magyar nyelvű programot, és elkezdtem ismerkedni vele. Egyelőre még a funkciók töredékét fedeztem csak fel, de remélem, folyamatosan tudok majd fejlődni, és egyre jobb minőségű képeket megosztani veletek.
A fotózási tanácsokért hatalmas köszönet SiZsu-nak.

És íme, a fekete-ezüst színű karkötő:



És egy púderrózsaszín masni, egyelőre réz színű láncra fűzve. De lehet, hogy mégis csak kitűzőként fogom használni... Mondtam már, hogy imádom a púderrózsaszínt? :)  A mintáért köszönet Sabrinának.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...