2012. december 9., vasárnap

Mécsestartó narancsból

Minden lány imádja a szegfűszegeket a narancsba szurkálni ilyenkor, karácsony táján, ugye? :)

Ez a mécsestartó is hasonlóan egyszerűen készül, és csudafinom illat járja be a szobát, ha meggyújtjuk benne a mécsest. És mivel ilyenkor narancsot sűrűn eszik az ember lánya/fia, van utánpótlás anyag bőven a sorozatgyártáshoz. :)

Az ötletet a neten láttam valahol, melybe azonnal beleszerettem, de lehet, hogy Ti már régóta ismeritek, netán készítitek is ezt a kedves mécsestartót. Azért remélem, lesz, akinek tudok vele újat mutatni.

Azt garantálhatom, hogy ha elkészítjük, csodálatos illat és látvány lesz a jutalmunk. :)


Szükséges anyagok:
- 1 db narancs (olyan, amit könnyű megpucolni, azaz nem tapad nagyon a héja a narancs belsejéhez)
- 1 db teamécses
- néhány szem szegfűszeg
- kés, kiskanál, olló



2 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Jaj láttam már, de nem baj, mert a tiéd az "Dittis"! Csodás lehet az illata:))

Ditti írta...

igazából sejtettem, hogy most nem lesz igazán új az ötlet, amit hoztam, de nekem az volt mondjuk, ráadásul bénáztam a narancspucolással: először facsaróval próbálkoztam, aztán kikaparással, és csak aztán jöttem rá, hogy így a jó, és gondoltam, hátha másnak is segítek ezzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...