2013. január 23., szerda

Cthulhu babzsák figura

Tesóm az utolsó utáni pillanatban szólt, hogy kéne varrnom neki ilyesmi Cthulhu lényt, egy nagyon kedves barátnőjének a szülinapjára, aki nagyon-nagy rajongója ennek a műfajnak. Namost, Ti, akik olvastok engem, nem hiszem, hogy otthon vagytok a horror vagy sci-fi világában, én sem nagyon. Cthulhut én is csak hallásból ismertem, Tesóm világosított fel, hogy ő H. P. Lovecraft író teremtménye, egy olyan lény, aki nagy, csúnya és mindenki fél tőle, és ahogy a Wikipedia írja, a végső borzalom és gonosz megtestesítője (jó, mi? :) ).

Mivel varrtam én már kis Alient is zokniból, gondoltam, ebből is lehet kedves figurát gyártani. 

Három probléma volt csak: nem volt zöld anyagom, hiánycikk a tömőanyag a Röltexben már hetek óta, és nem volt túl sok időm sem...

Végül zöld helyett sötétkék anyagot választottunk, tömőanyag helyett rizst, és mivel koprodukcióban, Tesómmal együtt készítettük, így az idő is elég volt rá.

Tesóm szabásmintát rajzolt, kivágta, kézzel megvarrta, kifordította (amennyire tudta), én pedig segítettem kitömni, rejtett öltésekkel összevarrni és a fejét felvarrni. Tesóm igen ügyes volt (fiú létére), bár az ujjacskákkal meggyűlt a bajom, azt hiszem igazán szerethető, vicces figura született. Igazi gyömöszölni való. :D A pöttyös szárnya meg egyszerűen csúcsszuper! :)))


Az érdem igazából most nem az enyém, én tényleg csak a befejezésben segítettem. De megígértem, hogy felteszem a blogra, és az ígéretet illik betartani. :) Meg különben is, büszke vagyok a Bátyám munkájára, na. ;)

3 megjegyzés:

Sebbi írta...

Azért nélküled nem sikerült volna! Baie dankie még 1x! Ja, és még a Metallica is zenélt róla: http://www.youtube.com/watch?v=xisIVhc64Ng

Unknown írta...

Nagyon édes kis figura! Gratula nektek!!! ;-)

Ditti írta...

Köszi! De ez messze sincs attól, amikre Te vagy képes varrás terén! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...