2013. január 29., kedd

Love, love, love

Közeledik a Valentin nap. Én azt a tábort erősítem, akik nem szeretik. Mert nem magyar szokás, mert giccses, mert semmitmondó, mert egy nagy "lufi" az egész.
Nem hiszek abban, hogy ezen a napon kell látványosan szerelmesnek lenni. Egy átlag hétköznapon kapott ölelés vagy puszi számomra sokkal jobban esik, mint a Valentin napon erőltetetten átadott virág.

Ez a LOVE függő dísz sem erre az alkalomra készült. Amikor elkezdtem a Pinterestet használni, már akkor az első képek és megvalósítandó terveim között szerepelt ez a nyaklánc. Mivel azonban ilyen lánc nem igazán illik az egyéniségemhez, egy függődíszt készítettem helyette, de hasonló technikával.
Az alapjául szolgáló drótot a már korábban említett habverő egyik drótja adta. Ugye-ugye, mi mindenre jó egy habverő. :)



A drótot meghajlítottam (ehhez kúpos fogót és laposfogót használtam, a felesleg levágásához pedig csípőfogót), majd hímzőfonállal körbetekertem. Sok türelmet igénylő munka, mert a hajlítás után a hurkoknál csak nagy lassan lehet haladni a fonal feltekerésével.


Én minden betűhöz más színt választottam, de lehet egyszínűre is készíteni.
A fonalat decoupage ragasztóval kentem be a feltekerés végeztével: ez egyrészt megakadályozza, hogy lebomoljon, másrészt fényt és védelmet ad a fonalnak. Lehet sima lakkot is használni.
Végül kis láncot rögzítettem rá szerelőkarikával, és néhány szerelőpálca segítségével a fonalak színével harmonizáló gyöngyöket rögzítettem a lánc közé. Természetesen az akasztó sima szalag vagy spárga is lehet.
És bármilyen más szót is hajlíthatunk, amit egy egybefüggő vonallal le lehet írni.

Rendhagyó módon én a fürdőszoba ajtajának belsejére akasztottam. Mert miért ne lehetne a fürdőszobát is vidám kiegészítőkkel feldobni? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...