2013. február 5., kedd

Borsőrlőből vázácska

Úgy látszik, a konyhában nem csak főzni szeretek, de a az elromlott konyhai kütyükhöz is valamilyen megmagyarázhatatlan vonzalom fűz. Nem bírom őket csak úgy kidobni.
Pár hónappal ezelőtt tönkrement a (nem túl drága) borsőrlőm. Akkor még kicsit megbuheráltam, ami arra ugyan elég volt, hogy még néhány hétig őröljön, de ezután végérvényesen és csökönyösen ellenállt az őrlési próbálkozásaimnak. De mivel kinézetre olyan helyes és szép volt ez a borsőrlő, visszatettem a helyére.

A történethez tartozik, hogy készítettem egy éve 2 gombvirág-csokrot. Az egyiket bevittem a munkahelyemre, a másikat pedig itthon hagytam. Az itthoninak van szép vázája, de a bentinek nincs, csak egy csúnyácska pohárba helyeztem, más megoldást nem találván.

És most bevillant: a borsőrlőből szuperjó váza készíthető a gombvirág-csokromnak!


Tulajdonképp csak a belsejét tartó két csavart kellett kicsavaroznom, majd elmosogatnom a borsőrlő belsejét, de aki szeretné, fantáziája szerint tovább díszítheti.
Festhető bármilyen színre, ragaszthatunk rá decoupage technikával szalvétát, vagy körbetekerhetjük spárgával is, akkor nagyon trendi lesz.  Én most csak natúr, fa színűn hagytam, de lehet, hogy később még tovább dekorálom. :)
Víz ugyan nem tölthető bele (lyukas az alja), ezért csak művirágokat, papírvirágokat, gombirágokat stb. szúrhatunk bele.



Megjegyzés: A munkahelyemen fejjel lefelé megfordítottam a borsőrlő-vázácskát, és így tettem bele a virágcsokrot. Így a "váza" alja kecsesebb lett, a "váza" szája pedig nagyobb, ami a benti csokromhoz kellett is, mert csak így fért bele.

2 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Váú...egyedi ötlet! Milyen jól passzol a borsörlő a gombokkal!!!

Ditti írta...

Ugye? Szerintem is passzol. Képzeld, a munkahelyemen többen észrevették, hogy de jópofa az új vázácska, és mikor kérdeztem őket, hogy mondják meg miből készült, csak akkor vették észre a turpisságot. :)Mindenkinek nagyon tetszett. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...