2013. február 27., szerda

Peyote háromszöges medálok rendelésre

Kolléganőmnek már nagyon-nagyon rég megígértem, hogy elkészítem, kb. még akkor, amikor a sajátom készült...
Kérése az volt, hogy sötétbarna-púderrózsaszín legyen. Az elmúlt hónapokban azonban sehol nem találtam olyan barnát, amilyen kellett volna. Végül, nagy nehezen januárban sikerült beszereznem a tökéletes árnyalatot.
Időközben még egyet rendelt a kolléganő, azt csontszínű-sötétbarna kombinációban.
Én legalább az egyiket fordítva készítettem volna, vagyis hogy az akasztója és a közepe legyen a világosabb árnyalat, de ő ragaszkodott mindkettőnél ahhoz, hogy a sötétbarna érvényesüljön jobban.
Így nekem nagyon egyforma  a kettő, szemmel alig észrevehető a különbség, bár felvéve, csontszínű vagy rózsaszín ruhával, azért kijön az árnyalatnyi különbség.

Fűzési tapasztalat:
Annak idején a sajátom 0,15-ös damilra fűztem, ami nem ad elég tartást neki (bár annyira nem vészes) így most 0,25 damilt választottam...kár volt. Mert ez (talán a nagy merevsége miatt) meg "elhúzta" a mintát, nagyon hullámos lett tőle a háromszög. Úgyhogy bontás következett, és kisebb idegbaj. :)
Újrafűztem 0,15-ös damillal, és hogy a tartás meglegyen apró kínai kásagyöngyökkel tömtem ki.
Így nemcsak a tartása lett szép, de a nagyobb súly miatt szépen kifeszíti a bőrt is.
Úgyhogy ha háromszöget fűztök, szerintem ez a tökéletes megoldás!

A fotók hagynak kivetnivalót maguk után, de nagyon sötét volt mindkét esetben, amikor fotózni tudtam őket.

púderrózsaszín-sötétbarna, vékonyabb akasztóval
csontszínű-sötétbarna

3 megjegyzés:

Belli írta...

Szép:)Nekem nem lenne türelmem ilyen aprólékos munkához!Gratulálok hozzá!!!!

Ditti írta...

Köszönöm! :)

Gonda Hajnalka írta...

Nekem sem! Gyöngyre még nem vett rá a lelkem! Ráadásul bontás...ahhhhh...le a kalappal! Kell türelem a horgoláshoz is, meg minden máshoz...inkább az, hogy mi ejti rabul a szívem! Én a gyöngynek nem állok neki, te meg a horgolásnak...
Viszont olyan szépeket alkotsz, mint ami a boltokban van!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...