2013. április 3., szerda

Szalvétatechnikával készült alkotások régebbről

Sok minden készült még a blog indulása előtt, amit sajnos nem fotóztam le, viszont pár alkotásomról azért készült kép, melyeket szeretnék itt is közzé tenni.
Az elkövetkezendő pár bejegyzésben ezeket szeretném témakörönként csoportba gyűjtve megosztani veletek, hátha tudok ötletet adni az alkotáshoz. :)

Elsőként jöjjön néhány szalvéta technikával készült alkotás.

TEAFILTER TARTÓ DOBOZ
Ez a teafilter tartó doboz barátnőm szülinapjára készült pár évvel ezelőtt. A natúr fadobozt narancssárga színnel festettem le, és teás szalvétával dekoráltam. Minden rekeszbe más ízű tea került, amit egy jó darabig gyűjtögettem. :)



CERUZATARTÓ
Nagyon szeretem ezt a ceruzatartót a vidám színe miatt. :) Egy kakaós vagy kávés (már nem emlékszem) dobozt festettem le natúr színűre akril festékkel, majd a henger palástjával megegyező méretű szalvétát vágtam ki és ragasztottam rá decoupage ragasztólakkal. Már kb. 6-7 éve készült, de még mindig az asztalomon van és az egyik kedvenc darabom. :)


NAPRAFORGÓS KASPÓ
Néha 1-1 kivágott minta is nagyon szépen feldobja a használati tárgyunkat. Erre példa ez a kaspó is.


LIKE HŰTŐMÁGNES
Miért csak a facebookon lájkolhatnánk azokat, akiket kedvelünk? Nos, saját ötlet alapján barátoknak, rokonoknak (fészbuk függőknek és anti-fészbukosoknak :) ) készültek még régebben karácsonyra ezek a hűtőmágnesek. Azoknak, akiket nemcsak a fészbukon, de az életben is lájkolok. :)
A fa lapokat fehérre festettem, száradás után pedig ragasztólakkal rögzítettem rájuk a kivágott like logókat. Teljes száradás után sötétkék kontúrfestékkel ráírtam azok nevét, akiknek ajándékba szántam. Végül a hátuljára mágneslapot ragasztottam.


CSAK A PUFFIN...
"Csak a Puffin ad nekem erőt, és mindent lebíró akaratot!" Ki ne ismerné a híres mondatot Charlie O'Brien (Bud Spencer) szájából, a Kincs, ami nincs! c. nagysikerű filmből. Imádom Bud Spencer és Terence Hill kettősét, megunhatatlanok, zseniálisak!
A marmalade hivatalosan narancslekvárt jelent, de jelen esetben házi sárgabarackot rejt az üveg.
A Puffin lekvár logóját a netről színesben kinyomtattam, kivágtam és szalvétatechnikához használt ragasztólakkal az üvegre rögzítettem. A tetejét kockás anyaggal és kis szalaggal díszítettem.
Ugyanez a logó került a falapra is (amit külön vágattam, és fúrattam a két felső sarkába picike lyukakat is), de ott a feliratot alul és fölül is külön vágtam ki és a paradicsomszerű figurát is külön helyeztem el a táblán. Ragasztólakkal rögzítettem. A szöveget alkoholos filccel, kézzel írtam. Szándékosan nem használtam sablont, szerintem pont így, szabálytalanul a legjobb a felirat. Az akasztója spárgából készült.

6 megjegyzés:

Sebbi írta...

A Kincs ami nincsben nem Charlie Firpo volt, hanem Charlie O'Brien!!! (Meg nézd át a helyesírást is, meg néha hiányzik egy-két nem a szövegből.)

Ditti írta...

ohh, tényleg. Javítva a név, helyesírást átnéztem, amit észrevettem, javítottam.

Gonda Hajnalka írta...

Jaj a Facebook-on már megkukkantottam ezeket a jó ötleteket! A teás tetszik a legjobban! Jól átlátható. A csajok mindig válogatnak itthon:))

Ditti írta...

Köszi Flóra! Igen, mivel a facebookon is ismerjük már egymást, sajnos neked a következő pár bejegyzésem nem fog sok újdonságot tartalmazni. De hétvégén hozok újat is! :)

Sebbi írta...

Csak sikerült egy bekezdésben benne hagyni pár szarvashibát: "Egy kakaós vagy kávés (már emlékszem) dobozt" Ha emlékszel, akkor most melyik? "ragasztott rá" királyi többes? :) "az asztalom van" ez már tényleg WTF? "a egyik" jajj... Aztán: szvsz vagy facebook, vagy fészbuk(k) de nem fészbook. Mindezt két pohár bor után találtam :D Ha javítottad, nyugodtan töröld a hozzászólásom.

Ditti írta...

Főnyelvész Úr, köszönöm, javítva! (nem tehetek róla, 3x-os átolvasásra sem vettem észre a szarvashibákat) Elvből nem törlök hozzászólást, a hitelesség miatt (nehogy valaki azt higgye, csak a pozitív hozzászólásokat jelenítem meg). :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...