2013. április 4., csütörtök

Varrományok és hímzések régebbről

És a blog indítása előtt varrogattam is, igaz, akkor még csak és kizárólag kézzel. Ma néhány régebbi varrott és hímzett munkámat mutatom be nektek.

AZ ELSŐ ZOKNILÉLNYEK...
... amik a kezeim között születtek meg. Babazokniból készültek, és pont egy maroknyi méretűek lettek. :)

Jojó, Ervin, Ánizs, Rozi, Winston, Jolán


"CICAPÖTTY" :)
Ezt még kézzel varrtam. Több helyen is láttam az interneten ezt a fajta a cicát, megtetszett, megvarrtam. Sablon hiányában csak érzésre rajzoltam meg a cicust.

KÖNYVJELZŐK
Anyukámnak és Ádámnak készültek keresztszemes hímzéssel. Anya szereti a katicákat, Ádám meg nagyon-nagyon magas, így ő egy zsiráfot kapott. :)



LEVENDULAZSÁKOK
Szintén az elsők, még kb. 2 évvel ezelőttről. :)


6 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Zokni lények szintén nagy kedvencek! Milyen jó így vissza nézni ezeket!

Zsimama írta...

Nagyon kreatív vagy a kézimunka minden területén! Nagyon szépek a munkáid!

Horváth Emerencia írta...

Nagyon szépeket alkottál!

Névtelen írta...

Annyira cuki neveket tudsz kitalálni, amennyire cukik a figurák!!!:))) A régebbi ajándékaid is mennyire személyre szólóak!:)

VRJúlia írta...

Minden szép, de ez a macska- szépen a szívemhez nő:)

Ditti írta...

Köszönöm mindannyiótoknak a kedves szavakat! Jól esett nagyon! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...