2013. május 16., csütörtök

Best blog :)

Van egy régi elmaradásom, mégpedig egy hatalmas köszönet mondás, nem másnak, mint OVI VARÁZS-nak, akitől megkaptam a 2. Best blog díjamat még május elsején. Annyira kedves és jóleső érzés volt újra megkapni, hogy kicsit szégyellem is magam, hogy csak most reagálok. KÖSZÖNÖM-KÖSZÖNÖM-KÖSZÖNÖM! A csodás képeslapod meg különösen! :)

Ma pedig az a megtiszteltetés ért, hogy harmadszor is megkaptam ezt a díjat Emerenciától, az Ici-pici nagy örömök írójától, akinek az első körben én is továbbítottam. Kedves Emerencia, neked is nagyon köszönöm! :)


Mivel már mindenki, de tényleg mindenki megkapta egyszer, kétszer, többször azok közül, akiket én nagyon, de nagyon kedvelek, így most rendhagyó módon nem küldöm tovább, vagyis de: mindannyiótoknak küldöm, akiket követek! Jók vagytok, na! A legjobbak! :)

3 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

:)aranyos vagy!

Névtelen írta...

Jól döntöttél!!!:))) Puszillak!!!:)))

Gonda Hajnalka írta...

Hát igen...valamikor csak véget kell, hogy érjen! Jó így együtt... Nem?
Szió Ditti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...