2013. július 21., vasárnap

Susogós mackók :)

Hú, lányok....van az úgy, hogy az ember olyat vállal el, ami meghaladja a képességeit. A mackók varrása közben bizony ezt éreztem, hiába, aki nem tud varrni, ne vállaljon el olyan munkát, amihez bizony komolyabb varrástudás szükséges.
Viszont megfogadtam, hogy nem hívom fel a figyelmeteket a rengeteg hibára (mert hiba az van benne bőven), inkább beszéljenek a képek.


A mackók egyébként rendelésre készültek, és az utolsó pillanatban lettek kész. A barna macinak (Brendonnak) még vadásznom kell valahol egy fehér, nagyon kicsi bébicipőt, ha nem kapok, akkor sajnos ő cipő nélkül kerül majd az új gazdájához, mert cipőt varrni végképp nem tudok...

Egyébként ismeritek a Susogós mackókat? Ha nem, itt egy kis videó róluk, főszerepben Brendon és Sanya.


És így sikerültek nekem:







 


A mackók abszolút környezetbarátok, csupa újrafelhasznált alapanyagból készültek, kivéve a narancssárga pólót és a tömőanyagot.
A legtöbb felhasznált anyag turkálóban beszerzett ruha. A barna maci teste egy régi irha-szerű kesztyűből készült, amit kifordítottam, hogy a szőrös rész legyen kívül. A szürke maci nadrágján a fehér csíkok a régi fajta szalagos mappa szalagjaiból készültek, a papucsa, a mackók szemei,orruk, karmaik pedig műbőr mintákból lett kialakítva (mi mindenre jó, ha az ember lánya a beszerzésen dolgozik, és fellel egy ezer éves műbőr-minta katalógust). Hát szerintem azért egész jók lettek. :)
A mackók velem :)


14 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon aranyosak vagytok! Ügyes vagy, mert nagyon élethűek lettek! Ismerem láttam már egy párszor a két "ütődöttet"!

Névtelen írta...

jók biza! én hozzá sem tudtam volna kezdeni, nem hogy megvarrni....:)

Belli írta...

Ditti!
Egyértelműen mutatja az eredmény,hogy értesz a varráshoz (is!) :))))
Nagyon ügyes vagy,gratulálok!Igazán cukik lettek a macik,bátran vállalj máskor is hasonló "munkát" :))

Vica írta...

Hát szerintem is tudsz te varrni, mert nekem úgy tűnik nagyon jók lettek ezek a mackók.
Teljesen élethűek, először azt hittem a filmbeliek vannak az első képen.:-))

Ügyes vagy nagyon.

Horváth Emerencia írta...

Ditti, én nem mertem volna elkezdeni sem, gratulálok ,nagyon ügyes vagy!Ennyi türelem!

Ditti írta...

Köszönöm lányok! Ház bizony, ehhez aztán kellett a türelem meg a kitartás, nem kevés munkaórám van benne.
Nagyon kedvesek vagytok egyébként, de bárhogy mondjátok, sajnos nem, nem tudok varrni, ez számomra nyilvánvalóvá vált. De ez nem azt jelenti, hogy nem próbálkozom! :)

VRJúlia írta...

A mackók édesek, de hogy veled vannak...hát az a hab a tortán:)

Gonda Hajnalka írta...

Jaj én is először neked örültem!!!! Jó látni a képen a macik társaságában!!!! Kár lett volna kihagyni! Mindig a hibákkal jövünk...már csak ilyenek vagyunk, de igazán leszokhatnánk róla! D:)) nagyon tutik lettek és aki minket szeret...az a hibáinkat is szeresse! D:)) semmi hiba nem látszik és az újrahasznosítás fantasztikus ötlet!!!!
A cipőre a pinteresten vannak filcből egyszerűbb topánkák. Nem sok varrás kell hozzá. Az nem jó? A kreatív boltban egy lapnyi filc sem kerül sokba...persze ez nem újra hasznos!
No mindegy is csak bíztatlak, hogy készíts magadról ilyen édes figurákkal még sok-sok képet!!!!!
Nekem nagyon tetszenek!!!
Legyenek szép napjaitok!
Szia Ditti!!!

Hankka írta...

Milyen helyesek vagytok! :) Szerintem nagyon jól sikerültek, én semmilyen hibát nem látok rajtuk! :)

Ditti írta...

Köszi Flóra a tippet, utána fogok nézni azért, hátha jó lesz az a filc megoldás is. :) És igen-igen le kéne szokni a saját munkák kritizálásáról...:) Még jó, hogy nem csak én vagyok ilyen. :)

Hankka! neked is köszönöm!

Bibir írta...

na az mocsok egy érzés :D viszont a macik szuperek lettek!

Noryta írta...

Szuperek lettek. Nagyon szeretem a mackókat. Most rám is vár egy hasonló feladat, azt sem tudom, hogy kezdjek neki, de te nagyon ügyesen megoldottad. :)

Gonda Hajnalka írta...

Á...nem! Sokan vagyunk az önmagukkal elégedetlenek táborában, akik maguk munkáján ezer hibát látnak ( csak mert tudjuk a készítés menetét...), de Ellenben a másokét szépnek érzékeljük. Végül is ez tök normális, ha valami megszívat"...pl.a varrógépem, hogy a fránya cérna vagy elszakad, vagy lazán varr...stb akkor már a végeredményem sem látom szépnek...de azért tetszik, hogy elkészítettem és a sok pepecselés ellenére megszeretem csak felhívom mindenki figyelmét...no nem volt egyszerű kérem szépen"! ( magamról beszéltem! D:))
Szupik lettek!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erika írta...

Hogy ezek a mackók milyen aranyosak!! Nagyon ügyes vagy és türelmes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...