2013. augusztus 12., hétfő

Levendulás párnácskák

A fogasok mellé készültek Erikának ajándékba. :)
A hímzés kicsit csálé lett, de nem rajzoltam előre a mintát, csak a képzeletemre hagyatkoztam. Natúr színű filcre öltögettem a mintát, szaténszalagot varrtam bele, levendulavirággal tömtem. Az egyenetlen mintát remélem kompenzálja a szeretet, amivel öltögettem a diófa árnyékában. :)
A képek most nem lettek túl jók, mert a csomagolás előtti pillanatban fotóztam, amikor már nem voltak túl jók a fényviszonyok- élőben azért szebb.




A teljes pakk :)

4 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Tökéletes!

Vica írta...

Szép lett!

Zsimama írta...

Szépek lettek, akár csak a fogasok!

Erika írta...

Nagyon szépek lettek!! Itt is köszönöm Neked a csodás termékeket.

A párnácskák a hálószobába kerültek.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...