2013. december 27., péntek

Angyalka sereg

Az elmúlt időszakban alig voltam a gép előtt, ezért kicsit megkésve kívánok minden kedves olvasómnak nagyon boldog karácsonyt, a hátralévő időszakra pedig nagyon jó pihenést! :)
A blogok olvasásával szokás szerint elmaradtam, de azt hiszem az elkövetkező 1,5 hétben lesz időm bepótolni. :)

És akkor végre-végre tudom mutatni nektek a sok szépséget, amit az elmúlt időszakban készítettem.
Mára az angyalkákat hoztam nektek.

Készült ez a két peyote technikával fűzött angyalka. A mintája sajnos nincs meg, erről a képről fűztem meg őket.


Ők pedig a legegyszerűbb angyalkák, középen pedig egy tündérke.


Végül pedig ezt az angyalkás akasztót készítettem. Eredetileg egy medál volt, de ahhoz igen nagy szerintem, így leszedtem, és néhány gyönggyel kiegészítve karácsonyi akasztós díszt készítettem belőle. 




2 megjegyzés:

Hétalvóka írta...

Akkor egy cipőben járunk, már mint a pótlásban és olvasásban!!!:))) Csodaszép dolgokat készítettél Te is már megint!!!:))) Angyalkákat mindig is szerettem!:)

Hankka írta...

Ügyes vagy, csodaszép mindegyik! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...