2014. február 3., hétfő

Tűpárna mini kaspókból

Ez a 3 db mini kaspó, ha jól emlékszem összesen 150 Ft-ba került. Akkor még nem egészen tudtam, mire fogom felhasználni, de most kipattant az a bizonyos szikra. A két nagyobb tűpárna lett, a kisebbe pedig épp belefér a centim, amit állandón ide-oda szoktam pakolni, és sosem találom, így ő a centi tárolója lett.

A kaspókkal színben harmonizáló használt anyagdarabokat választottam a "dudornak", négyzeteket vágtam belőlük.
Maradék közbélést vékony csíkokra vágtam, és mint a fonalat szokták, felgombolyítottam: ez sokkal tömörebb és erősebb, mint ha vattával, vagy tömőanyaggal tömtem volna ki.
Az anyagdarabokra helyeztem a közbélés labdácskát, szorosan ráfeszítettem az anyagokat, megkötöttem a tövénél, a felesleget levágtam, végül ragasztópisztollyal a kaspókba rögzítettem.


1 megjegyzés:

Zsimama írta...

Tuti jó ötlet!! Én mindig bajban vagyok a gombostűimmel. Igaz, van tartom, de hol ide-hol oda gurul. Ez legalább stabilan megáll. Nagyon tetszik!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...