2014. december 31., szerda

Az első Tilda babám

Az idei utolsó alkotásom, ez az aprólékosan kidolgozott Tilda baba lett, melyet a Tilda tavaszváró ötletei c. könyvből varrtam.
Mivel az elsődleges cél a varrás gyakorlása volt, meg egy régi álom megvalósulása (Tilda baba sajátkezű elkészítése), így külön nem ruháztam be textíliára, abból varrtam, ami itthon volt. Szebb anyagból szebb lett volna, tudom, de így is nagyon örülök, hogy sikerült megvarrnom, a kiskabátra meg különösképp büszke vagyok, hogy sikerült, ráadásul elsőre. :)
A selyemszerű overál és farmerkabát mellé kapott egy kétsoros, rendes kapcsos nyakláncot is a baba, ami leszedhető, csakúgy, mint a kabátja.
A haját kb 1,5 óráig bodorítottam, és tincsenként rögzítettem. :)

Az idei évről sokmindent írhatnék, de legyen elég annyi, nagyon örülök, hogy véget ért.
Mindenkinek nagyon boldog, békés új évet és jó egészséget kívánok 2015-re!
Köszönöm, hogy velem voltatok idén is, jövőre folytatjuk! :)










Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...