2015. november 30., hétfő

Adventi koszorúk: a hagyományos, a natúr és a szörpös :)

Az idén két koszorút készítettem, egyet itthonra és egyet a munkahelyemre.

És anyától is kaptam egy igazán különleges darabot! :)

1. Az itthoni igazi hagyományos, minimális díszítéssel készített koszorú lett. Mohás koszorúalapon, 3 lila és egy rózsaszín gyertya, halványlila csipke díszítéssel.



2. A munkahelyre készített koszorúhoz csupa maradék, természetes, barnás árnyalatú alapanyagot használtam és fehér gyertyákat (amiket tavaly egyszer, kb 1 órára gyújtottam meg). Négy apró, nyers színű csipkemasnival tettem kerek egésszé.



3. Anya pedig kötött egy nagy kör koszorút, amit kerek falapra helyezett, és a közepére négy kicsi üvegcse házi szörpöt tett, természetesen lila és rózsaszín színben. :) Egyszerre adventi koszorú és adventi naptár, mert minden héten, minden napra jut egy pohár szörp. :)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...