2015. november 17., kedd

Gyömöszölős kispárnák gyerekeknek

Egy ikerpárnak rendelték ezeket a gyömöszölős, kisméretű alvós párnácskákat. Imádtam készíteni őket. :)

Ha nem jön az álommanó, a póninak a farka és a sörénye, a dínónak a keze és a lába babrálható, hogy hamarabb álomba szenderüljenek az apróságok.

A betűk és a figurák hátuljára felvasalható közbélést vasaltam, hogy ne foszoljon, és a színekkel megegyező cérnával, cikk-cakk öltéssel rögzítettem (kivéve a pónit).
Lazán tömtem, hogy gyömöszölhető legyen.
Alapnak strapabíró színt választottam, amin a kosz kevésbé látszik.
És "Made with love" feliratú szalagot varrtam bele. :)








2 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon aranyosak ezek a párnák ! Ügyes vagy!

Belli írta...

Nagyon ügyi vagy!!!Cukik lettek a párnák :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...