2015. december 28., hétfő

Ajándékok csomagolása

A csomagolásra sosem marad elég időm, és ráadásul a környezettudatosság jegyében mindig ajándékszatyrokat használok.
Idén azonban egyrészt alig volt már használható ajándékszatyrom, másrészt készült pár aprócska ajándék, amivel az egyszerű csomagolás is különlegessé tehető.

Készültek candy cane-k (cukorpálcák), szabásminta itt található hozzá.
Varrtam pár egyszerű szaloncukrot.
Készült hófehér csipkés süthető gyurmás dísz, amiről itt írtam korábban.
És készültek hóemberes ajándékkísérő kártyák, amiket Kifli és Levendulánál láttam meg.






Tortacsipke darab, gyurmadísz és máris szebb a csomag (ezt egyébként szét kellett bontanom, mert egy ajándék kimaradt belőle...).


Natúr papír, spárga, csipkedísz és tortapapír darab, ez utóbbi csak lazán betéve a spárga mögé. Nagy kedvenc. :)



A hóemberes címkével és a cukorpálcával játékos és vidám hatást érhetünk el, a spárga itt is elmaradhatatlan kötözőelem. A nevet, üzenetet, esetleg kis rajzot sima filctollal írhatjuk rá.


Házi lekvár és házi tönkölyös mézeskalács csomagolásához egy masszív, díszes kartondobozt választottam (ebben egy ajándékot kaptam korábban, eltettem a dobozt, most kapóra jött). A benne található rafia darabok természetes hatást kölcsönöznek, az üvegekre házi készítésű címkéket is kötöttem, amik így készültek.



Vettem a neten 3 kicsike zöld tálkát, amikben  5-7 db apró süti fért el. Tettem bele diós, mákos, szilvalekváros sütit, diós-fahéjas csillagot és mézeskalácsot is. Celofánnal átkötöttem, és "home cooked" címkével láttam el. :)


Sajnos, a többi csomagolást nem fotóztam le, de remélem, a fentiek alapján Ti is kedvet kaptatok az egyedi és kedves csomagoláshoz, és az ünnepi alkalmakra nem sajnáljátok majd az időt, hogy 1-1 apróság is készüljön, ami majd a csomagolást teszi szebbé, egyedibbé, bájosabbá. :)

4 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon jók!!!!!
Én hálás szívvel találtam meg a nyers házi csomagolópapírt, mindenkiét ebbe tettem. Környezettudatos , olcsó és remek begyújtós a cserépkályhába.:) Akiét kellett és csoda ,hogy találtam ajándéktasakot, azt beleraktam, kicsomagolás után könnyebb hazavinni.ÉS :újra felhasználható.:)
Készíteni nem volt erőm ajándék kísérőt, de kaptam nagyon olcsón édes kis hóember-manókat.:)
Jövőre ügyesebb próbálok lenni!

Erika írta...

Egytől-egyig nagyon jó ötletek!!!
A hóemberes ajándékkisérő kártyát én is el akartam készíteni, de sajnos nem volt rá időm... :)

Fleur írta...

Gyönyörűen csomagolsz! Talán a natúr a kedvencem :) Megkérdezhetem, hogy hol találtál papírt hozzá?

Ditti írta...

Mammka, a nyers házi csomagolópapírnál szerintem nincs is jobb, bár ha van, én is az ajándéktasakot használom a praktikusság és a környezetbarát jellege miatt. :)
Erika: jövőre próbáld ki, akik kapták, nagyon örültek neki, mindenki azt mondta, megtartják, mert annyira jópofa! :)
Fleur: a papír már nagyon régi, anyukám vette egyszer régen, egy nagy adaggal, mindig tőle kérek, ha nekem elfogyott. Fogalmam sincs hol lehet kapni, de hasonló natúrt láttam tegnap az IKEA-ban kedvező áron. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...