2015. december 31., csütörtök

Boldog új évet!

Nem akartam újév köszöntős posztot írni külön, hiszen úgyis tudjátok...:)

Aztán mikor ma fél 6 körül hívott anya, hogy a majdnem 12 éves cicájuk (aki az én cicám volt, míg otthon laktam) végre előkerült, de nagyon vérzik, amikor azonnal kerestük az ügyeletes orvosokat, de senki nem vállalta, amikor a párom egy szó nélkül autóba pattant, és elvittük a XIII. kerületi kisállatklinikára (ami tőlünk igencsak messze van), amikor a mamám, aki azért nem egy érzelgős típus, de könnyes szemmel suttogta utánuk induláskor, hogy "sok szerencsét", amikor a doktorok kedvesen viccelődve oldották a feszültségünket, amikor kiderült a baj kisebb, mint amilyennek elsőre tűnt és "nem lesz itt semmi baj", amikor hazaérve anya már bekészítette neki a vizet, almot és a párnáját,  na akkor úgy éreztem, minden jól van így körülöttem. Mert szerető embereknél és egészségnél nem kell több, ezt kívánom nektek is jövőre, és utána, és utána....

Tartsatok velem 2016-ban is!



1 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Kívánok sok szeretettel nagyon boldog új évet! :)
Örülök, hogy minden van a cicussal! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...