2015. december 9., szerda

Karácsonyi dekupázs kép és gombás koszorú

Belinda adventi játékára készítettem ezt a karácsonyi képet és a koszorút.
Bízom benne, hogy elnyer a nyertes tetszését is. :)

A képhez egy régi, de már teljesen kopott piktográf képet használtam fel. A falap minkét oldalát alaposan megcsiszoltam, hogy a maradék minta eltűnjön róla.

Ezután kiválasztottam egy hangulatos szalvétát, amit a falapra helyeztem, dekupázs ragasztóval rögzítettem.



Ezután, mivel az alap szélesebb volt, mint a szalvéta, akril festékekből igyekeztem hasonló árnyalatokat kikeverni és összemosni a szalvéta széleivel. Nekem ez volt a legnehezebb feladat, de végül egészen jól sikerült. Ecset mellett az ujjaimmal is aktívan dolgoztam. :)
Amikor elkészült, az egészet újra átkentem dekupázs ragasztóval.


A térbeli hatás eléréséhez kétféle csillámport és hópasztát használtam.


Az alsó részre nagyon apró, fehér csillámport szórtam, ők a hó fényét hivatottak megjeleníteni.


Az égre nagyobb csillámport szórtam, de csak nagyon keveset, ők lettek a csillagok. :)
A hópaszta főként a háztetőkre került. Az alsó részre azért nem, mert a hópaszta túl fehér volt, még a kép alja inkább sárgás árnyalatú és nagyon elütött volna.


Végül kevés csipke díszítést kapott, és egy kis szöveget, a kis horgolt virágot egy nagyon kedves ismerősöm horgolta. :)
A falap hátuljára vastag szövetet ragasztottam, mert sajnos elég viseletes volt a falap a csiszolás ellenére is.





A kép mellé ezt kis havas hatású koszorút készítettem, gomba, csipkebogyó és fenyő díszekkel, gombalánnyal.




2 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szépet alkottál ! Ügyes vagy biztos örömet szerez majd valakinek !

Ditti írta...

köszönöm! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...