2016. március 26., szombat

Konzervdobozból készült kosárkák a locsolóknak

Az interneten botlottam az ötletbe, sajnos, a forrást nem mentettem le, így nem tudom megmutatni a képet, ami az ihletet adta.
A kis kosárkák a locsolóknak készültek. :)


A konzervdobozok közül legjobb a kisebb, kukoricás doboz méretű, nekem ebből azonban csak 1 db volt, így 6 db magasabb fajta konzervdobozból készült.

A dobozokat  először is alaposan elmostam, két oldalán a perem alatt Ádám egy 100-as szöggel a kilyukasztotta.


Ezután két réteg fehér akril festékkel lefestettem.



A 3. réteg egy metálos árnyalatú gyöngyházfényű árnyalat lett, ezt direkt nem teljesen egyenletesen vittem fel, csak elnagyolva, hogy kicsit rusztikus hatása legyen, és ne csillogjon az egész felület egyformán. Amúgy ez a metál-hatású festék nagyon jó, a Lidl-ben vettem, kellemes, nem túl erőteljes fényessége van.

balról a 2.-at választottam

Jöhetett a nyuszi sablon, felrajzoltam ceruzával és fekete akril festékkel kifestettem a nyuszkó sziluettek.

nyuszi sablon
Néhány doboz peremét virágos, öntapadós textil szalaggal körberagasztottam (sajnos nem mindre lett elég, de szalag nélkül is nagyon jók lettek!)

Ezután drótból fület hajtottam neki, a tövénél megcsavartam. Kapott két szép kis masnit, majd a fakivágásból maradt forgáccsal töltöttem fel, erre került moha a kertből, és végül a tojások.




Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...